Upgrade crossavr-*, openssh.spec i msmtp.spec

Tomasz Jadowski jadowski w post.pl
Pon, 15 Lis 2004, 22:49:09 CET

On Mon, Nov 15, 2004 at 06:28:39PM +0100, Grzegorz Konopko wrote:
> Mnie nie trzeba przekonywać ale ... oj, jak by to w takiej formie poszlo na
> ftp to ktos by się wku...
>
> Upgrade przejdzie ale co z tego, brak odpowiedniego Provides, pewnie obsolete
> na stare wersje.
> Zoabcz ze openssh-server się uaktualnia ale po restrcie usługi juz nie ma.
> Co ciekawe robiąc to przez ssh nawet nie zauważysz, dopiero ja ksie bedizesz
> chciał zalogować ponownie a tu "zonk".

Postaram się ale nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić :((

Wiem że on jest niedopracowany, skupiłem się na uzyskaniu funcjonalności
a zaawansowane właściwości rpm-a, builder-a i tworzenia specy w PLD
jeszcze słabo znam.

Mógłbyś mi łopatologicznie wytłumaczyć jak to poprawić (lub jeśli
jesteś tak miły to sam skorygować :)

To jest mój pierwszy poważny diff, a że padło akurat na openssh
to dlatego, że czyściłem wszystkie demony standalone na laptopie,
dzięki temu mam start ok. 4-5 sek szybszy (a odpalam go przynajmniej
dwa razy dziennie).

Jeszcze jak mi Undefined podpowiedział jak dma na starcie (przed
fsck) włączyć to już w ogóle rakieta jest hehe.

BTW czy da się jakoś skrócić czas czekania na odpowiedź od serwera
DHCP (przy stawianiu sieci). Bo teraz jak nie ma to strasznie długo
czeka, a pamietam że w Slacku do tego był jakiś parametr.

Jest jakiś 'koszerny' sposób w PLD.

Pozdrawiam
Tomek

--
[ Tomasz 'tomcio44' Jadowski  jadowski w post.pl  PGP ID: 0x13AB0663
[ Fingerprint: 3252 FE7F 703C 7A13 A2A0  021A A7B2 74A5 13AB 0663