Upgrade crossavr-*, openssh.spec i msmtp.spec

Tomasz Jadowski jadowski w post.pl
Wto, 16 Lis 2004, 08:57:47 CET

On Mon, Nov 15, 2004 at 11:24:23PM +0100, Grzegorz Konopko wrote:

> Chodzi o to zeby paczka openssh-server wymagała jednej z paczek standalone lub
> inetd, i odwrotnie, standalone i inetd wymagał openssh-server tak abyś nie
> został tylko z openssh-server bo śmierć.
> Załatwia to Provides i Requires czy tez PreReq, popatrz na inne paczki o
> podobnej funkcjonalności np: proftpd z tym ze tam mozna miec samo
> proftpd-common co w tym wypadku jest dopuszczalne, w openssh-server juz nie.

Dzięki, jak pisałem wzorowałem się na stunnel.spec i sam się zdziwiłem,
że tam przy paczce stunnel-a nie ma wymuszania stunnel-standalone lub
stunnel-ined.

Efekt był taki że przez jakiś czas stunnel na moim laptopie startował
z /etc/rc.d/rc.local :)) a mnie tknęło, żeby poszukaj na ftp :)

Jak wejdzie opcja sugerowania pakietów do rpm-a to się problem rozwiąże.

Hmm, może i racja powinienem wymusić zastosowanie standalone lub ined
dla openssh. To zbyt ważna usługa.

Czyli w openssh-server dodaje Requries: openssh-server-rc
A w standalone i inetd Provides: openssh-server-rc, tak?

A jeszcze jedno jakie powinny być zależności, żeby w paczce
openssh-server-inted doinstalować otoczkę rc-script + demon inted,
bo teraz chyba tak się nie dzieje.

Pozdrawiam
Tomek

--
[ Tomasz 'tomcio44' Jadowski  jadowski w post.pl  PGP ID: 0x13AB0663
[ Fingerprint: 3252 FE7F 703C 7A13 A2A0  021A A7B2 74A5 13AB 0663