Upgrade crossavr-*, openssh.spec i msmtp.spec

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Pon, 15 Lis 2004, 23:24:23 CET

Dnia poniedziałek, 15 listopada 2004 22:49, Tomasz Jadowski napisał:

> Postaram się ale nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić :((
>
> Wiem że on jest niedopracowany, skupiłem się na uzyskaniu funcjonalności
> a zaawansowane właściwości rpm-a, builder-a i tworzenia specy w PLD
> jeszcze słabo znam.
>
> Mógłbyś mi łopatologicznie wytłumaczyć jak to poprawić (lub jeśli
> jesteś tak miły to sam skorygować :)

Chodzi o to zeby paczka openssh-server wymagała jednej z paczek standalone lub
inetd, i odwrotnie, standalone i inetd wymagał openssh-server tak abyś nie
został tylko z openssh-server bo śmierć.
Załatwia to Provides i Requires czy tez PreReq, popatrz na inne paczki o
podobnej funkcjonalności np: proftpd z tym ze tam mozna miec samo
proftpd-common co w tym wypadku jest dopuszczalne, w openssh-server juz nie.