Oracle9i release 2 (9.2.0.4.0)

Krzysztof Królikowski krzysiek w pld-sparc64.org
Wto, 16 Lis 2004, 15:10:08 CET

Dnia 16-11-2004, wto o godzinie 13:44 +0100, Jan Rekorajski napisał(a):
> Próbował ktos na PLD ? Mysle o instalacji na Ra.
>
> Na Ac powinno sie udac, Ra moze miec za stary glibc.

tak.. glibc za stary... Ja musiałem u siebie instalować Oracle ze
względu na zadanie jakim było dostarczenie oci do php... Oracle 8 może
ruszyc na Ra, chociaż tego nie testowałem. 9-tka oracla juz wymaga
glibca z Ac. Reszta libbów (np. compat-libc) jest zgodna z wymaganiami
Oracla.

P.S. Powodzenia :-)

--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team