Oracle9i release 2 (9.2.0.4.0)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 16 Lis 2004, 19:28:07 CET

On Tue, Nov 16, 2004 at 03:10:08PM +0100, Krzysztof Królikowski wrote:

> tak.. glibc za stary... Ja musiałem u siebie instalować Oracle ze
> względu na zadanie jakim było dostarczenie oci do php... Oracle 8 może
> ruszyc na Ra, chociaż tego nie testowałem. 9-tka oracla juz wymaga
> glibca z Ac. Reszta libbów (np. compat-libc) jest zgodna z wymaganiami
> Oracla.
>
> P.S. Powodzenia :-)

Ja instalowałem 9i na ra, bo na ac był za nowy glibc. Specjalnie miałem
chroot z ra do tego. Ale to było chyba 9.0.cośtam. Wszystko w miarę
działało, modulo awk czy coś takiego w /bin a nie w /usr/bin. Podlinkowałem
wszystko z /bin do /usr/bin i było OK.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: ::: Logic is a nice contrast to the Real World. :: UL++++$ C++ E--- a?