krusader 1.50 again

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 17 Lis 2004, 12:23:42 CET

On Wed, Nov 17, 2004 at 01:58:24AM +0100, Grzegorz Konopko wrote:
> Sprawdziłem, obecnosc kdebase-devel ciągnie zaleznosc libkonq.so.4 czyli
> konqueror-libs czego sie obawialem.
> Rozumiem ze to aplikacja dla KDE ale jesli mozna sie bez tej biblioteki obyc
> bez jakiejs straty to chyba nalezy to wyrzucic jak sadze i tak zrobilem.

No nie wiem, smierdzi mi to troche. Moglby to ktos sprawdzic?
Przypuszczam, ze dodaje to troche funkcjonalnosci. W takich sytuacjach
robi sie bconda. Nie puszczam na razie.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org