krusader 1.50 again

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Śro, 17 Lis 2004, 18:09:31 CET

Dnia środa, 17 listopada 2004 12:23, havner napisał:

> No nie wiem, smierdzi mi to troche. Moglby to ktos sprawdzic?
> Przypuszczam, ze dodaje to troche funkcjonalnosci. W takich sytuacjach
> robi sie bconda. Nie puszczam na razie.
>
> --

Jak se chcesz.
Mi to wisi ale nie chcem zeby majac dwie aplikacje kde w systemie miec odrazu
polowe kde, tym bardziej ze to jest opcjonalne.
Pozatym sprawdziłem i jest tak jak pisze Charls:

ADDED: importing the right click menu of konqueror

a tego co widzę to pozwala na otwarcie konquerora z menu rozwijanego "prawym
klikiem" jak to dzis określiła jedna pani doktor.