Oracle9i release 2 (9.2.0.4.0)

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 17 Lis 2004, 15:58:19 CET

Arkadiusz Patyk wrote:
> Witam
>
> Mam do zainstalowania na szybko Oracle9i. Z oczywistych względów
> chciałbym to zrobić na PLD ;)
>
> Wg dokumentacji Operating system requirement
>    SUSE Linux Enterprise Server (SLES) 8 and 9
>    Red Hat Enterprise Linux AS/ES 2.1 and 3
>

> Próbował ktos na PLD ? Mysle o instalacji na Ra.

    Tak, i nie polecam. Mi udało się zainstalować 9i na AC, ale były
straszne problemy z działaniem aplikacji napisanych w Javie
dostarczajnych razem z Oracle. Wywalały się bardzo często bez powodu.
Sama baza działała stabilnie kilka miesięcy, ale po jakimś czasie
zaczęły występować jakieś wewnętrzne błędy w samym silniku bazy danych.
Następnie przeszliśmy na RH (chyba 8.0) i baza działała dobrze, teraz
mamy 10g na Gentoo i też nie ma problemów.

pozdrawiam
    Robert Grabowski