vfolders

Kamil Kosiński paladinee w o2.pl
Śro, 17 Lis 2004, 16:02:37 CET

Dnia 17-11-2004, śro o godzinie 15:36 +0100, Tomasz Pala napisał(a):

> RTFA
Poczytam, poczytam, ale może coś konkretniej?

Cytat z vfolders:
"Mozliwe wersje pola informujaego o rodzaju aplikacji, w przypadku gdy
aplikacja pasuje do dwoch lub wiecej pol do Categories dolaczamy najbardziej
logiczna ich wersje, np.:
Development; + Development;IDE; + Development;GUIDesigner; = Development;IDE;
bo IDE naturalnie ma w sobie takze projektowanie interfejsu graficznego itp.
ale:
Network;FileTransfer; + Network;P2P; = Network;P2P;"

Jak dla mnie, ten fragment mówi o tym, żeby właśnie nie umieszczać w
kilku miejscach w menu. Jeśli w PLD-doc/vfolders są bzdury, to popraw
to, tak, żebym więcej idiotycznych pytań nie zadawał i nie denerwował
Cię.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org