vfolders

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 17 Lis 2004, 16:38:16 CET

On Wed, Nov 17, 2004 at 16:02:37 +0100, Kamil Kosiński wrote:

> Poczytam, poczytam, ale może coś konkretniej?

pdf ma bliżej do ps niż doc, więc nie zgodzę się na _przeniesienie_ bo
office. Z drugiej strony - to żadna grafika.
A dokładniej to pdf jest wspomniany w samej specyfikacji.

> "Mozliwe wersje pola informujaego o rodzaju aplikacji, w przypadku gdy
> aplikacja pasuje do dwoch lub wiecej pol do Categories dolaczamy najbardziej
> logiczna ich wersje, np.:

Najbardziej logiczna nie oznacza, że ma być jedno miejsce.

> Development; + Development;IDE; + Development;GUIDesigner; = Development;IDE;
> bo IDE naturalnie ma w sobie takze projektowanie interfejsu graficznego itp.
     ^^^^^^^^^^^^^^
> ale:
> Network;FileTransfer; + Network;P2P; = Network;P2P;"
>
> Jak dla mnie, ten fragment mówi o tym, żeby właśnie nie umieszczać w

A jak dla mnie - nie. Gdyż nie jest immanentną cechą przeglądarek
graficznych bycie użytecznymi w biurze (qgview) i vice versa (pptview).

> kilku miejscach w menu. Jeśli w PLD-doc/vfolders są bzdury, to popraw
> to, tak, żebym więcej idiotycznych pytań nie zadawał i nie denerwował
> Cię.

Denerwował? RTFA to IMHO neutralna forma.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/