kdebase się nie buduje

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Czw, 18 Lis 2004, 07:54:44 CET

On Wed, Nov 17, 2004 at 10:09:55PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Nie, nagłówki jądra nie pasują do używania w userspace, a w sambie
> w szczególności. I nie ma co liczyć na zmianę tego stanu rzeczy.

Ta sytuacja jest dla mnie trochę nie do pojęcia. Jak to możliwe że w
tak "ważnym" i "popularnym" projekcie, z całym ideologicznym pieprzeniem
o tym jakie to OSS/FS jest genialne, może siedzieć coś, o czym
powszechnie (jak rozumiem) wiadomo że jest zepsute. A może poprostu
"zepsute" w tym kontekście jest dyskusyjne, albo zepsute jest jednak coś
innego?? Nie chce mi się wierzyć żeby nikt do tej pory nie podesłał
poprawki na lklm i Torvlads, nawet z jego hmm... specyficznym
podejściem, jej nie przyjął :/

> Wystarczająco długo się kiedyś męczyłem, żeby samba się poprawnie
> budowała na 2.4.2x, które miały mniej rozwaloną wersję !__KERNEL__.
>
> Działające rozwiązanie znasz.

Jeśli masz na myśli libc-kernel-headers to ni chuja to nie pasuje do
koncepcji (podobno wspieranej przez PLD) oficjalny kernel + łatki na
niego - bo łatki na .h nie są widoczne w /usr/include.

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--