kdebase się nie buduje

Czw, 18 Lis 2004, 08:05:54 CET

Michal Kochanowicz wrote:

> Ta sytuacja jest dla mnie trochę nie do pojęcia. Jak to możliwe że w
> tak "ważnym" i "popularnym" projekcie, z całym ideologicznym pieprzeniem
> o tym jakie to OSS/FS jest genialne, może siedzieć coś, o czym
> powszechnie (jak rozumiem) wiadomo że jest zepsute. A może poprostu
> "zepsute" w tym kontekście jest dyskusyjne, albo zepsute jest jednak coś
> innego?? Nie chce mi się wierzyć żeby nikt do tej pory nie podesłał
> poprawki na lklm i Torvlads, nawet z jego hmm... specyficznym
> podejściem, jej nie przyjął :/

Torvlads jeszcze w czasach 2.4 (chyba to bylo przed startem 2.5) powiedzial,
ze nie bedzie przyjmowal poprawek do zrodel kernela (w tym .h)
poprawiajacych li-tylko kompilacje czegokolwiek w userspace. I ze do takich
celow programy userspace powinny przygotowac sobie swoje wlasne naglowki.

W 2.6 slowo stalo sie cialem...

> Jeśli masz na myśli libc-kernel-headers to ni chuja to nie pasuje do
> koncepcji (podobno wspieranej przez PLD) oficjalny kernel + łatki na
> niego - bo łatki na .h nie są widoczne w /usr/include.

Mozesz latac libc-kernel-headers przeciez. Ale wtedy by chyba wypadalo glibc
przebudowac...

  phone (48)(58) 347 14 61