kdebase się nie buduje

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Czw, 18 Lis 2004, 18:23:49 CET

On Thu, Nov 18, 2004 at 08:05:54AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Torvlads jeszcze w czasach 2.4 (chyba to bylo przed startem 2.5) powiedzial,
> ze nie bedzie przyjmowal poprawek do zrodel kernela (w tym .h)
> poprawiajacych li-tylko kompilacje czegokolwiek w userspace. I ze do takich
> celow programy userspace powinny przygotowac sobie swoje wlasne naglowki.

Mnie to przerasta... Czyli Torvalds przyznaje że .h są zepsute, ale
odmawia przyjęcia poprawek, tak?? Jeśli tak jest w istocie to gość jest
psychiczny i należy trzymać się zdala od tego co robi :/

> W 2.6 slowo stalo sie cialem...

> Mozesz latac libc-kernel-headers przeciez. Ale wtedy by chyba wypadalo glibc
> przebudowac...

To chyba nie tak prosto. Kernel mam w /usr/src, libc-kernel-headers jest
w /usr/include. Jak nałożyć patcha na jedno i drugie?

Potem następny problem: patch prawdopodobnie na jedno (kernel) się
nałoży, a na lkh już nie - bo są zmodyfikowane (co IMO świadczy również
o tym, że używając ich wprowadzam w błąd programy).

Ale załóżmy że i to się w jakiś magiczny sposób uda. Przychodzi update
lkh i co teraz? Zostaję z połatanym kernelem, nie połatanym lkh i
kombinacja zaczyna się od nowa.

Poważnie nazywacie TO "rozwiązaniem"?

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--