RFC: banery [Re: test: banner/banner (NEW) - initial - if this

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Pią, 19 Lis 2004, 19:53:11 CET

Dnia 19-11-2004, pią o godzinie 19:05 +0100, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Jesli plik nie bedzie nalezal do pakietu, to jak proponujesz odrozniac, czy
> banner dotyczy aktualnej wersji, czy tej sprzed 2 lat ?

poczatkowo myslalem, zeby plik nalezal do danego pakietu (np. do otrs),
ale po przemysleniu doszedlem do wniosku, ze to mozna to zostawic jak
jest. Ow banery maja byc informacja dla administratora, a co on z nimi
zrobi, to powinna byc jego broszka. Oczywiscie ktos, kto niezle [1]
wlada polskim i angielskim powinien umiescic o tym wzmianke w
dokumentacji odpowiednich pakietow [2] i/lub dokumentacji PLD.

[1] niezle = lepiej ode mnie -- ja dosc slabo czuje sie w tej materii
[2] rpm?

pozdrawiam
-pawel

--