RFC: banery [Re: test: banner/banner (NEW) - initial - if this

Pią, 19 Lis 2004, 21:49:32 CET

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3_=AFurowski?= wrote:

> poczatkowo myslalem, zeby plik nalezal do danego pakietu (np. do otrs),
> ale po przemysleniu doszedlem do wniosku, ze to mozna to zostawic jak
> jest. Ow banery maja byc informacja dla administratora, a co on z nimi
> zrobi, to powinna byc jego broszka. Oczywiscie ktos, kto niezle [1]
> wlada polskim i angielskim powinien umiescic o tym wzmianke w
> dokumentacji odpowiednich pakietow [2] i/lub dokumentacji PLD.
>
> [1] niezle = lepiej ode mnie -- ja dosc slabo czuje sie w tej materii
> [2] rpm?

Ale to nadal nie rozwiazuje sprawy:
- ktos zainstalowal pakiet X -> baner
- ktos zupgrejdowal pakiet X na wersje bez banera -> ?
Baner jest nadal i moze mylic.

Poza tym, jesli nie naleza do pakietów, to po co osobne pliki?
Starczy jeden:
	Data	pakiet
	Tresc banera ...

/usr jest sliskim miejscem. Instalacja w /usr moze byc pomijana
(_netsharedpath, czy jakos tak). Brak mozliwosci zapisu w /usr nie moze
powodowac bledu.
/var lepszym miejscem na tego typu dane.

  phone (48)(58) 347 14 61