RFC: banery [Re: test: banner/banner (NEW) - initial - if this

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Pią, 19 Lis 2004, 22:31:58 CET

Dnia 19-11-2004, pią o godzinie 21:49 +0100, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):
> Ale to nadal nie rozwiazuje sprawy:
> - ktos zainstalowal pakiet X -> baner
> - ktos zupgrejdowal pakiet X na wersje bez banera -> ?
> Baner jest nadal i moze mylic.

mozna zalozyc plik nazwa-EVR, mozna pisac "generalne prawdy" (np.,
ze /dev/drzewo to nasz folklor), itp.

> Poza tym, jesli nie naleza do pakietów, to po co osobne pliki?
> Starczy jeden:
> 	Data	pakiet
> 	Tresc banera ...

bo latwiej [1] jest wykonac takie cos: LIST=`banner.sh --all --name`;
poldokowanie_via_COS; banner.sh --show --all --exclude $LIST, przy czym
owe poldkowoanie, to moze byc robione np. via pldconf, czy instalator

A jako znacznik czasu, nie bedzie dobrym miescem ctime ablo mtime? (btw,
w sumie moge dodac opcje, by kasowala stare banery... w tym szkielecie
to bedzie b. latwe)

> /usr jest sliskim miejscem. Instalacja w /usr moze byc pomijana
> (_netsharedpath, czy jakos tak). Brak mozliwosci zapisu w /usr nie moze
> powodowac bledu.
> /var lepszym miejscem na tego typu dane.
wiem, tamta sciezka to byl przyklad, i bylo to absolutnie konfigurowalne

[1] ale tamto tez wykonalne, btw, nie rozumiem czemu jeden
(potencjalnie) duzy plik mialby byc lepszy od kilku mniejszych...

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski