racer 0.5

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Nie, 21 Lis 2004, 22:53:29 CET

Dnia czwartek, 18 listopada 2004 14:40, Krystian T napisał:

> Ktoś mi kiedyś napisał żeby się upominać, to sie upominam - co z racerem?
> --

Rozumiem ze juz wszystko gotowe i mozna wrzucac.
Jutro jak znajde czas to to zrobie, tylko co z tym patchem spakowanym, o ile
mi wiadomo unika sie binarek w repo z wiadomych przyczyn szczegolnie ze on
chyba duzo nie zajmuje.
Nie chce mi sie czytac watku calego i szukac wiec czy moglbys w skrocie po co
jest ten skrypt uruchamiajacy i jakies niewielki komentarz do co bardziej
kluczowych zmian.