racer 0.5

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 22 Lis 2004, 00:01:05 CET

Dnia 21-11-2004, nie o godzinie 22:53 +0100, Grzegorz Konopko
napisał(a):
> Dnia czwartek, 18 listopada 2004 14:40, Krystian T napisał:
[...]
> Rozumiem ze juz wszystko gotowe i mozna wrzucac.
> Jutro jak znajde czas to to zrobie, tylko co z tym patchem spakowanym, o ile
> mi wiadomo unika sie binarek w repo z wiadomych przyczyn szczegolnie ze on
> chyba duzo nie zajmuje.
> Nie chce mi sie czytac watku calego i szukac wiec czy moglbys w skrocie po co
> jest ten skrypt uruchamiajacy i jakies niewielki komentarz do co bardziej
> kluczowych zmian.

O taki mocny to ja jeszcze nie jestem żeby wiedzieć co tam jest
potworzone (dopiero się uczę). Ja się po prostu zawziąłem żeby był
aktualny racer w AC i to co zrobiłem to jest wzięte z src.rpm mandraka i
starałem się dostosować sekcje %install i %files do PLD.
Havner już coś tam na to patrzył i libfmod jest wrzucony. Pisał też, że
jeszcze część starego makefile.patch powinna być uwzględniona. Nie wiem
na jakim to jest teraz etapie.
Havner?
--
Pozdrawiam