SPECS: postfix.spec - release 2 - set unknown_address_reject_code ...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 22 Lis 2004, 22:20:01 CET

On Mon, 22 Nov 2004, Jan Rekorajski wrote:
> Zrob sobie test polegajacy na:
>
> iptables -A OUTPUT -p udp --dport 53 -j DROP
>
> na mailserwerze i nie plec glupstw.

Wystarczy, że jest mały błąd w delegacji.
Albo domena zablokowana przez providera ze względu na płatności
(powiedzmy).

Ja to znam od drugiej strony :)

> RTFRFC.

Ja mówię o tym co jest bezpieczniejsze. I tak powinno być w _standardowej_
konfiguracji. Możemy zalecać zmianę (choć ja akurat tak nie uważam), ale
nie możemy jej wciskać w standardowy config.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost