SPECS: postfix.spec - release 2 - set unknown_address_reject_code ...

Wto, 23 Lis 2004, 12:40:17 CET

On Mon, 22 Nov 2004, Paweł Gołaszewski wrote:

> Wystarczy, że jest mały błąd w delegacji.
> Albo domena zablokowana przez providera ze względu na płatności
> (powiedzmy).

No i 450 powoduje ze sie o tym dowiesz w najlepszym razie po tygodniu.
Natomiast przy 550 wiesz od razu ze masz problem.

> Ja to znam od drugiej strony :)

> Ja mówię o tym co jest bezpieczniejsze. I tak powinno być w _standardowej_
> konfiguracji. Możemy zalecać zmianę (choć ja akurat tak nie uważam), ale
> nie możemy jej wciskać w standardowy config.

Bezpieczniejsze jest to ze nie masz pojecia o problemach? Generowanie
zbednego ruchu? Pamietaj ze przy utrzymujacym sie 4xx zwrot dostajesz po
ladnych kilku dniach. Ze juz nie wspomne o tonie spamow tlukacych sie po
sieci "bo 450 jest bezpieczniejsze".

Janek