xfce4

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pon, 29 Lis 2004, 21:21:06 CET

It seems like on Sunday 28 of November 2004 12:06, havner typed:

> Troll, wypowiedz sie. Zreszta nie wiem czemu w menu generowanym przez
> xfce nie dziala odpalanie programow w terminalu.

Patrząc na to menu generowane przez xfce muszę przyznać, że jest trochę inne
niż w KDE/GNOME/whatever, ale wcale nie gorsze. U mnie też nie działa
odpalanie programów konsolowych. Jak będę miał czas(?) to spróbuję znaleźć
przyczynę takiego zachowania. Szukałem już w bugzilli xfce, ale nic nie
znalazłem (btw: czy już mówiłem, że bugzilla ssie?).
Ciężko jest mi powiedzieć jakie menu powinno być 'by default'. Myślę, że to
'wyjdzie w praniu'. Zostawmy narazie tak bconda, dajmy ludziom nowe XFce, a
jeśli będą głosy, że jest gorzej, to się go najwyżej odwróci.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php