xfce4

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 29 Lis 2004, 21:59:27 CET

On Mon, Nov 29, 2004 at 09:21:06PM +0100, Michal Chruszcz wrote:

> Patrząc na to menu generowane przez xfce muszę przyznać, że jest trochę inne
> niż w KDE/GNOME/whatever, ale wcale nie gorsze. U mnie też nie działa
> odpalanie programów konsolowych. Jak będę miał czas(?) to spróbuję znaleźć
> przyczynę takiego zachowania. Szukałem już w bugzilli xfce, ale nic nie
> znalazłem (btw: czy już mówiłem, że bugzilla ssie?).
> Ciężko jest mi powiedzieć jakie menu powinno być 'by default'. Myślę, że to
> 'wyjdzie w praniu'. Zostawmy narazie tak bconda, dajmy ludziom nowe XFce, a
> jeśli będą głosy, że jest gorzej, to się go najwyżej odwróci.

Wlasnie chcialem przestawic tego bconda, ale moze masz racje (tylko te
terminale, beda zaraz glosy na users: nie dziala mi!). Jak masz wiecej
programow (nap polowa kde) to to menu wyglada tragicznie. Ja nadal
jestem za vfmg by default.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org