SPECS: gpc.spec - missing dir, rel. 4;

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 6 Paź 2004, 09:15:02 CEST

On Tue, Oct 05, 2004 at 05:42:16PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Jesli nie ma obiekcji...
> Tylko czy bedzie tam cos poza tymi katalogami?

> Warto?
>
> Inna sprawa: czy ta rozbieznosc wersji nie sprawi ktopotow przy laczeniu
> kodu (C/C++ i Pascala) ?
prawde mowiac nie mam pojecia czy jest wogole mozliwe w obecnym ukladzie...
teoretycznie powinno byc tak ze gpc sie kompiluje wraz z aktualnym gcc i
wtedy korzysta z tych samych katalowog/modulow/czy jak sie to zwie..
Ale... to imho jest za mocno rozsynchronizowane by przy kazdym upgrade
gcc czekac na odpowiednia wersje gpc ew w ramach dystrybucji nakladac...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała