enlightenment - 0.16.7.1

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Czw, 7 Paź 2004, 12:29:25 CEST

On Thu, Oct 07, 2004 at 11:42:05AM +0200, Tomasz Pala wrote:

> #define gorsze or die
$ vfmg -s -c <--xterm="Eterm -n %1 --exec %2> enlightenment
$ ln -s ~/.enlightenment/{menus/Applications.menu,file.menu}

takie rozwiązanie jest w miarę akceptowalne
ale nawet z --output=iso-8859-2 daje wynik w UTF-8,
z czym enlightenment sobie nie radzi,
można odpalić z LANG=pl_PL.UTF-8, ale wtedy inne menu są zepsute

2. przydały by się ikonki, czyli -i -f, ale to są ścieżki do ikon
systemowych których enlightenment skalować nie potrafi, trzeba je
przeskalować ręcznie...

może by mi się udało podrasować tego scrypta, bo widzę jego metoda
sprawdzania budowy menu jest dość dobra, ale wyjście jest mizerne...
sęk w tym że o perlu pojęcia nie mam, ale może się coś uda, a jeśli tak
to patcha robić na vfmg czy zmodyfikowaną wersję wrzucać do
enlightenment'a ?

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _