enlightenment - 0.16.7.1

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 11 Paź 2004, 01:55:56 CEST

On Thu, Oct 07, 2004 at 12:29:25 +0200, Bobby Spark wrote:

> $ ln -s ~/.enlightenment/{menus/Applications.menu,file.menu}

Po co to?

> ale nawet z --output=iso-8859-2 daje wynik w UTF-8,

No tak, to są pliki. Jak znajdę czas to przyjżę się. Na razie muszę
przejżeć zmiany Radka na DEVEL, ale nie mam kiedy.

> 2. przydały by się ikonki, czyli -i -f, ale to są ścieżki do ikon
> systemowych których enlightenment skalować nie potrafi, trzeba je
> przeskalować ręcznie...

Nie tylko on nie potrafi - AfterStep, qvwm, xpde... A poza tym niektóre
WM-y nie obsługują pewnych formatów. Zamierzam dodać obsługę converta,
ale to dopiero jak czas pozwoli.

> sęk w tym że o perlu pojęcia nie mam, ale może się coś uda, a jeśli tak
> to patcha robić na vfmg czy zmodyfikowaną wersję wrzucać do
> enlightenment'a ?

Łatę na vfmg. Ja enlightenmenta nie używam, menu robiłem po opisie, więc
bez feedbacka nie poprawię.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/