zaleznosci...

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 8 Paź 2004, 10:33:39 CEST

On Fri, Oct 08, 2004 at 07:34:47AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Nie jest - dlatego nie wymaga.
w zaleznosciach jest ciagniety.

> cron maile śle.
no, ok.. ale po co cron dla screena?

> To już nasz wybór.
nie. to jest domyslny wybor ludzi ktorzy ustawili taka konfiguracje.
przy czym:

"PLD Linux jest dystrybucją Linuksa
Nie ukrywamy - przeznaczoną dla bardziej zaawansowanych użytkowników,"

to sie zmienilo? I teraz caly system ma byc preconfigurowany pod typowe
potrzeby zwyklego luserka uniemozliwiajac wygodne uzywanie innych
konfiguracji?
Zreszta tak samo mingetty. w kilku miejscach mam agetty i mingetty nie
jest do niczego potrzebny. Na co komu te zaleznosci? Nie lepiej wcisnac
je jako _domyslne_ do instalatora?

> Nie marudź. Powyższe R: mają uzasadnienie przecież.
hm.. dla mnie workstacja bez windowmakera sie do niczego nie nadaje.
ustawic R: WindowMaker w R: dla system? to bardzo uprosci sprawe ;)

> Wywal SysVinit-2.85-7 marks logrotate-3.7-2 (cap logrotate), rebuild i masz co
> chcesz.
nie mam. musze niepotrzebnie przebudowywac pakiet, pozbawiam sie
mozliwosci upgradu itepe.. i to wylacznie w imie tego ze ktos (TM) chce
miec system zainstalowany "out of box" wiec ciagnie od ch.. i troche
calkowicie zbednych pakietow w R.
ustawilem bconda, domyslnie wylaczonego. jak ktos chce miec z R: login,
mingetty moze sobie przebudowac z --with preconfigured
Jezeli uwazasz ze powinno byc inaczej moze zapytamy CDG?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała