zaleznosci...

Pią, 8 Paź 2004, 11:14:16 CEST

On Friday 08 of October 2004 10:33, The Undefined wrote:

> w zaleznosciach jest ciagniety.
Więc nie jest zależnością w screenie tylko w czymś innym.

> no, ok.. ale po co cron dla screena?
OK ale ja tam nie widziałem takiej zależności w screenie. Było w logrotate
bodaj.

> nie. to jest domyslny wybor ludzi ktorzy ustawili taka konfiguracje.
Developerów PLD == nasz wybór.

> przy czym:
>
> "PLD Linux jest dystrybucją Linuksa
> Nie ukrywamy - przeznaczoną dla bardziej zaawansowanych użytkowników,"
>
> to sie zmienilo?
Nic się nie zmieniło. Obecny cron wysyła maile - zmień defaultową konfigurację
by crony (wszystkie) maili nie słały i możesz usunąć R (zamiast bezcelowego
marudzenia).

> Zreszta tak samo mingetty. w kilku miejscach mam agetty i mingetty nie
> jest do niczego potrzebny. Na co komu te zaleznosci?
Domyślna konfiguracja _wymaga_ mingetty.

> Nie lepiej wcisnac
> je jako _domyslne_ do instalatora?
Dodaj, wtedy temat może powrócić.

> nie mam. musze niepotrzebnie przebudowywac pakiet, pozbawiam sie
> mozliwosci upgradu itepe.. i to wylacznie w imie tego ze ktos (TM) chce
> miec system zainstalowany "out of box" wiec ciagnie od ch.. i troche
> calkowicie zbednych pakietow w R.
Do dzieła więc.

> Jezeli uwazasz ze powinno byc inaczej moze zapytamy CDG?
CDG nie jest od trzymania za rączkę każdego komu coś się nie widzi.

Zrób spójnie żeby crony maili nie słały i zależność można usunąć - proste?

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/