SPECS: wesnoth.spec - trying to update to 0.8.5, NFY - waiting for...

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 8 Paź 2004, 20:05:17 CEST

havner wrote:

> Jak mu sie na wesnoth wywala to myslisz, ze na jajku mu sie nie wywali?
> Tylko co to da, bo na pewno nie powod przez ktory nie dziala.

Raczej chodziło mi o szybki testcase. (memtest trwa)
A kernel dlatego, że jest duża szansa, że powinien się kompilować ;-)

> Zrobi memtesta, zweryfikuje czy to pamiec. Jak bedzie ok, to moze winic
> reszte.

Oczywiście, że tak docelowo trzeba zrobić.

--
Andrzej Zawadzki