SPECS: wesnoth.spec - trying to update to 0.8.5, NFY - waiting for...

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Sob, 16 Paź 2004, 20:05:21 CEST

Witam,

Dnia piątek 08 październik 2004 19:52, havner napisał(a):
> [...]

Ten test przeszedl bezproblemowo i to chyba ze dwa razy...

> Jak mu sie na wesnoth wywala to myslisz, ze na jajku mu sie nie wywali?

Wesnoth zas sypal sie za kazdym razem :)

> Tylko co to da, bo na pewno nie powod przez ktory nie dziala.
> Zrobi memtesta, zweryfikuje czy to pamiec. Jak bedzie ok, to moze winic
> reszte.

Winne byly pamiatki :)
Sprawdzone nie memtestem, bo mi czasu szkoda bylo tylko empirycznie ;).
Po wymianie jednej z nich na nowa wsio zaczelo smigac jak trzeba.

pozdrawiam,
Piotr Koczur