plptools.spec

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pią, 8 Paź 2004, 22:35:38 CEST

On Fri, 2004-10-08 at 22:26 +0200, Bobby Spark wrote:
> tylko jakie kategorie, bo niebardzi się w tym łapię) ?

Zgodne z PLD-doc/vfolders i/lub freedesktopowym menu-spec (ze wskazaniem
na "i").

> tak będzie dobrze:
> kpsion: Qt;KDE;Office;PDA;
> klipsi: Qt;KDE;Applet;
> plpftp: ConsoleOnly;Office;PDA;
> ?

Nie znając programów: nie wiem. Gdyby po przeczytaniu specyfikacji
pozostały ci jeszcze wątpliwości, to pytaj (tylko nie zakładaj
znajomości plptools :) .

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |