plptools.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 8 Paź 2004, 22:58:22 CEST

On Fri, Oct 08, 2004 at 10:35:38PM +0200, Paweł Sakowski wrote:

> Zgodne z PLD-doc/vfolders i/lub freedesktopowym menu-spec (ze wskazaniem
> na "i").

> Nie znając programów: nie wiem. Gdyby po przeczytaniu specyfikacji
> pozostały ci jeszcze wątpliwości, to pytaj (tylko nie zakładaj
> znajomości plptools :) .
właśnie liczyłem na to że ktoś przeczyta descption, które całkiem nieźle
to opicują
kpsion - program do backup'u i formatowania dysku
myślę że: Qt;Office;PDA; może być

klipsi to zamiennik (?) schowka kde, który się uruchamia w pasku KDE
w czymś innym niż KDE arczej używać się nie da, dlatego taka kategoria
myślę że jest ok

plpftp to konsolowy program do przesyłania plików oraz pozwala na
wykonianie z komputera parę zdalnych czynności (uruchamianie,
listowanie, zabijanie procesów)

mam nadzieję że teraz ktoś może mi pomódz z kategoriami, bo są dość
nietypowe moim zdaniem

aha, jeszcze jest sisinstall który mógłby otwierać pliki *.sis (mime
przezemnie nieznany/nie wiem czy istnieje), ale jako osobne narzędzie
się nie zadaje, a poza tym jak to się robi ?

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _