plptools.spec

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pią, 8 Paź 2004, 23:10:42 CEST

On Fri, 2004-10-08 at 22:58 +0200, Bobby Spark wrote:

> [ciach rationale]
>
> mam nadzieję że teraz ktoś może mi pomódz z kategoriami, bo są dość
> nietypowe moim zdaniem

Tak na moje oko to dobrze wykombinowałeś.

> aha, jeszcze jest sisinstall który mógłby otwierać pliki *.sis (mime
> przezemnie nieznany/nie wiem czy istnieje),

http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-24830

To ten sis? Trzeci link na "google:sis mime".

> a poza tym jak to się robi ?

Tak jak w gnumeric.desktop, znaczenie procentów znajdziesz na
freedesktop.org.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |