zaleznosci...

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 9 Paź 2004, 14:36:44 CEST

On Sat, Oct 09, 2004 at 03:16:48AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Mozna ja tworzyc we wszystkich pakietach, ktore jej wymagaja. Utworzy
> pierwszy instalowany. +Provides: group(utmp)
no tak, ale...:
utempter jest wymagany przez (zainstalowany) rc-scripts-0.4.0.16-2

tak wiec kazdy "domyslnie zainstalowany system" bedzie wymagac
utemptera. W chroocie jeden utempter wiecej nie zrobi roznicy, a tym
bardziej jedna grupa...
jakie sa powody dla ktorych utemper nie powinien znalezc sie w setup?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała