zaleznosci...

Sob, 9 Paź 2004, 14:52:42 CEST

The Undefined wrote:

> no tak, ale...:
> utempter jest wymagany przez (zainstalowany) rc-scripts-0.4.0.16-2
>
> tak wiec kazdy "domyslnie zainstalowany system" bedzie wymagac
> utemptera. W chroocie jeden utempter wiecej nie zrobi roznicy, a tym
> bardziej jedna grupa...
> jakie sa powody dla ktorych utemper nie powinien znalezc sie w setup?

Nie ma zadnych?
Dodawanie uzytkownikow daje wieksza elastycznosc na wypadek rezygnacji z
powyzszej zaleznosci (np. zarzucenia rc-scripts)?

Zastanawialem sie nawet, czy tego mechanizmu nie uogolnic poprzez dodanie
dla odpowiednich userow Provides: user(...) w setup i Requires: user(...)
tam, gdzie jest on potrzebny.
Ale to jest troche roboty i nieprzydatne dla Ac.

  phone (48)(58) 347 14 61