R-y ;)

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 10 Paź 2004, 01:56:37 CEST

Bardzo bardzo ;) nie podoba mi się aktualny R.spec.
Po pierwsze dlatego że jest w nim za mało pakietów, po drugie dlatego że
trudno jest utrzymać aktualne wersje pakietów w tym...
Myślę czy by w R.spec nie zostawić wyłącznie samej binarki, wraz z R na
moduły serii base, natomiast poszczególnych pakietów nie powydzielać do
osobnych speców.
Wady:
- tego się robi duuużo(w obecnym R.spec jest coś koło 30 paczek, na ftp
  jest ich 407... przy czym "w wolnej chwili" kilkanascie muszę
  dołożyć...
- będzie sie toto dłużej budować
- nie jestem w stanie dać dla wszystkich paczek pl opisów i takich tam.
- nie wiem jak z upgradem. Najprostsze byłoby zastosowanie pustych
  paczek R-contrib i R-recommended mających R na poszczególne moduły.

Zalety: prostsze zarządanie całością, więcej paczek, prostsze dodanie
kolejnych, dbanie o aktualizacje...

Planuję zrobić po prostu skrypt który dla danej paczki będzie generował
po prostu speca R-nazwa.spec (opis, description, url, licencję... da się
prosto wyciągnąć z DESCRIPTION pakietu).

Ma ktoś jakieś uwagi co do tego? Ew lepszy pomysł? ;)
--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała