R-y ;)

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Nie, 10 Paź 2004, 02:21:05 CEST

Dnia niedziela, 10 października 2004 01:56, The Undefined napisał:
> Bardzo bardzo ;) nie podoba mi się aktualny R.spec.
> Po pierwsze dlatego że jest w nim za mało pakietów, po drugie dlatego że
> trudno jest utrzymać aktualne wersje pakietów w tym...
> Myślę czy by w R.spec nie zostawić wyłącznie samej binarki, wraz z R na
> moduły serii base, natomiast poszczególnych pakietów nie powydzielać do
> osobnych speców.
> Wady:
> - tego się robi duuużo(w obecnym R.spec jest coś koło 30 paczek, na ftp
>   jest ich 407... przy czym "w wolnej chwili" kilkanascie muszę
>   dołożyć...
> [...]

Ja się nie znam na R, ale mam takie przemyślenie: może być tak, że z punktu
widzenia systemu dwa pakiety można instalować niezależnie od siebie (np.
funkcje z jednego pakietu R wykonają się niezależnie od drugich), ale z
punktu widzenia np. statystyki instalacja jednego pakietu nie ma sensu bez
instalacji drugiego. To wtedy lepiej ich nie rozdzielać.

--
Roman Werpachowski