[OT] Re: POWITANIE

jaca jherold w interia.pl
Nie, 10 Paź 2004, 12:23:54 CEST

Hello Jakub,

Sunday, October 10, 2004, 8:41:27 AM, you wrote:

JPC> Czas założyć pld-greet? (;

JPC> Nota bene całkiem ciekawa dyskusja się nam urodziła. :P

Hmm - powoli rozumiem zasady panujące na liście - chciałem wymienić
nieco poglądów i informacji o linuxie (moze też i PLD) na maszyny
Sparc i UltraSparc. Z tego co widzę w sieci jest zaledwie kilka
dystrybucji z tej bajki. Co więcej działają najczęściej tylko w
obrębie pakietów dystrybucji - próba dokompilowania czegoś ze źródeł
to czasami ciekawe zajęcie.

Jeżeli pomyliłem listę to najmocniej przepraszam i się wypisuję -
proszę tylko o info czy tak czy nie.

pozdrowienia
Jacek Herold

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837