[OT] Re: POWITANIE

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 10 Paź 2004, 13:06:12 CEST

On Sun, Oct 10, 2004 at 12:23:54PM +0200, jaca wrote:

> Hmm - powoli rozumiem zasady panujące na liście - chciałem wymienić
> nieco poglądów i informacji o linuxie (moze też i PLD) na maszyny
> Sparc i UltraSparc.
no i trzeba bylo tak od razu ;)
Tylko najlepiej na pld-*users*-pl, bo tam sie omawia rzeczy odnosnie
uzywania czegos. Tutejsza lista jest przeznaczona do *rozwijania* PLD,
tylko tego i aż tego ;)

> Z tego co widzę w sieci jest zaledwie kilka
> dystrybucji z tej bajki. Co więcej działają najczęściej tylko w
> obrębie pakietów dystrybucji - próba dokompilowania czegoś ze źródeł
> to czasami ciekawe zajęcie.
hm? o czym mowisz? ;)
po pierwsze dystrybucja jest po to by nie trzeba było nic
dokompilowywać, bo wszystko powinna zawierać. Przynajmniej pld takie
jest ;)
po drugie - mam troszkę sparców i jak na razie jedyne rzeczy których mi
brakuje to:
- sprawny flash do mozilli ;)
- gprolog (ma troszke kawałków asm.. co prawda też w wersji na sparca,
  ale solarisowego... a ja przy tym wymiękam)
- akceleracji 3D w X-ach ;)
- pełnego supportu 64-bitów(i to jest jedyna pldowska rzecz którą można
  rozwiązać...)

Jeżeli masz jakieś uwagi, coś Ci nie działa w PLD na sparcu, itepe - to
wal tutaj, ktoś się może postara pomóc ;)

> Jeżeli pomyliłem listę to najmocniej przepraszam i się wypisuję -
> proszę tylko o info czy tak czy nie.
i tak i nie :>
przywitanie się, marudzenie od strony użytkownika, podstawowe problemy z
instalacją, konfiguracją -> pld-users-pl
pomoc w rozwoju, konstruktywne uwagi(najlepiej w postaci załączonych
*.patch ;) -> tutaj
flamy dlaczego pld jest/nie jest do dupy -> pld-discuss-pl

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała