enlightenment - 0.16.7.1

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pon, 11 Paź 2004, 02:45:08 CEST

On Mon, Oct 11, 2004 at 01:55:56AM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Po co to?
w sumie... nie pomyślałem o tym wcześniej że to jest oparte na
menu generowanym przez enlightenment'a, które jest niezbyt dobre
i zbędne jeśli się używa vfmg...
więc takie dozwiązanie daje brak zbędnych pod-menu

> No tak, to są pliki. Jak znajdę czas to przyjżę się. Na razie muszę
> przejżeć zmiany Radka na DEVEL, ale nie mam kiedy.
hmmm, odpaliłem to z DEVEL i tak samo nie działa, tzn tez daje w
UTF-8, tylko warningów przy tym więcej dotyczących niepoprawnych znaków

z iconv działa, i sam ładnie wykrywa kodowanie, ale 1. to osobne,
systemowe polecenie które wydłuża generowanie menu prawie 2x,
2. wymaga iconv

> Nie tylko on nie potrafi - AfterStep, qvwm, xpde... A poza tym niektóre
> WM-y nie obsługują pewnych formatów. Zamierzam dodać obsługę converta,
> ale to dopiero jak czas pozwoli.
tak jak ja zrobiłem i podesłałem w innym liście działa, ale jest
zrobione trochę "na chama", to z powodu mojego braku znajomości
perl'a, ale wszystkiego się da nauczyć :D

> Łatę na vfmg. Ja enlightenmenta nie używam, menu robiłem po opisie, więc
> bez feedbacka nie poprawię.
chętnie pomogę,
1. proponuję wyrzucić plik index.menu, bo tylko
niepotrzebnie wydłuża
aha, i niebardzo mi się podoba że pliki mają polskie nazwy
(i literki), ale to tylko moje skromne zdanie

P.S. Wreszcie na temat zawarty w temacie:
chyba już skończyłem enlightenment'a (tylko wymaga on poprawionego
vfmg), jest na ftp.sparky.homelinux.org (tym razem sprawdziłem
uprawnienia), a patchy na razie nie chciało mi się robić, bo jeszcze
na 100% pewnien nie jestem że jest OK.
ma problem z obsługą UTF-8, ale o tym jutro...

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _