SPECS: smbwebclient.spec - added Source0-size

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Pon, 11 Paź 2004, 15:05:42 CEST

Dnia poniedziałek 11 październik 2004 14:54, Jakub Bogusz napisał:
> [przeniesione z -en na -pl - zły język]

> A jest po co?
> Może wystarczy żeby dla nowych plików było dodawane.
> O ile w ogóle ma być domyślnie, a nie tylko w "przypadkach spornych"?
> Jeszcze bardziej się lista źródeł rozrasta :/
Jak narazie chyba nie mamy dwoch plikow o tym samym MD5? A nawet, raczej by
sie DF od tego nie rozjechalo
A taka sama funkcjonalnosc mozna uzyskac listujac plik na FTP albo nawet (bo
cos mi to wlasnie nie wychodzi) zmieniajac automatyke DF tak zeby do .desc
pchala tez wielkosc pliku. Trzymanie informacji w zbyt wielu miejscach ->
wieksze prawdopodobienstwo ze to sie rozjedzie w kosmos.
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871