SPECS: smbwebclient.spec - added Source0-size

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Pon, 11 Paź 2004, 16:27:01 CEST

On Mon, Oct 11, 2004 at 02:54:32PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> [przeniesione z -en na -pl - zły język]

> A jest po co?
> Może wystarczy żeby dla nowych plików było dodawane.
> O ile w ogóle ma być domyślnie, a nie tylko w "przypadkach spornych"?
> Jeszcze bardziej się lista źródeł rozrasta :/

Do wprowadzenia tej zmiany zainspirowały mnie problemy z DF przy
przepełnionym dysku.
file-fetcher.pl do sprawdzenia czy plik już jest w DF używam
"site size plik" i sprawdza jedynie powodzenie tej komendy.
Skoro jednak już dostał z DF informacje o rozmiarze pliku to przydało by
się ją porównać z tym co jest w specu aby mieć większe
prawdopodobieństwo, że to co jest na DF jest poprawnym plikiem.
Zmiany do file-fetcher.pl są w drodze.

Zdecydowałem się na "# SizeX-size:" a nie na rozszeżenie znaczenia
"# SizeX-md5:" gdyż mogło by to powodować niezgodność z starszym builder
i aktualnym file-fetcher.pl.

Dodawanie informacji o rozmiarze miało by być wykonywane przy okazji
innych zmian w specach a nie jako główny powód commitu.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/