OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 12 Paź 2004, 20:10:35 CEST

Dnia wtorek, 12 października 2004 18:48, Cezar Cichocki napisał:
> VTAM!
>
> (cezar w IBM) 18:46:57
> ~ $rpm -qa | grep -i openoffice
> openoffice-libs-kde-1.1.2-3
> openoffice-libs-1.1.2-3
> openoffice-i18n-pl-gtk-1.1.2-3
> openoffice-1.1.2-3
> openoffice-i18n-pl-kde-1.1.2-3
> openoffice-i18n-en-kde-1.1.2-3
> openoffice-dict-pl-1.0-1
>
> Przy wychodzeniu(!) z oowriter wywala się z SIGSEGV. Pozatym program
> pracuje normalnie.
Potwierdzam. U mnie na frontendzie KDE jest to samo.

Ale dołożę jeszcze, że ostatnio KDE nie chciało mi wystartować. Podczas
uruchomienia pokazywał się splash screen, pasek postępu raźnie sobie rósł,
ale po jego dojściu do końca OO po prostu zamierało - nie pokazywało się
okno główne, nie znikał splash. Dopiero po zrestartowaniu X-ów zaczęło
chodzić normalnie. Nie umiem tego powtórzyć. Nie robiłem żadnych update'ów.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:   2441498    /\\