OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Wto, 12 Paź 2004, 20:18:48 CEST

VTAM!

On Tue, Oct 12, 2004 at 08:10:35PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
[...]
> Potwierdzam. U mnie na frontendzie KDE jest to samo.

Rozmawialiśmy dziś o tym z Qbooshem. To jest generalna bolączka PLD.
Płodzenie pakietów "na sztuki", bez weryfikacji czy kompilat działa
sensownie. Takie rzeczy wychodzą na przykład przy aktualnych wersjach
Evolution. Zresztą jest więcej niedoróbek - na przykład brakujące requ
dla niektórych pakietów. Uruchamiać to się uruchamiają, ale z
funkcjonalnością cieniutko - bo niezbędne do działania (a nie do
kompilacji!) zależności wyłażą dopiero w trakcie eksploatowania. RFC!

Stawiam tezę: PLD jest niedopracowane.

Flames? Bombs? Assasins? =:->

--
Cezar Cichocki