OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 12 Paź 2004, 20:46:31 CEST

On wtorek 12 październik 2004 20:18, Cezar Cichocki wrote:
> Rozmawialiśmy dziś o tym z Qbooshem. To jest generalna bolączka PLD.
> Płodzenie pakietów "na sztuki", bez weryfikacji czy kompilat działa
> sensownie. Takie rzeczy wychodzą na przykład przy aktualnych wersjach
> Evolution. Zresztą jest więcej niedoróbek - na przykład brakujące requ
> dla niektórych pakietów. Uruchamiać to się uruchamiają, ale z
> funkcjonalnością cieniutko - bo niezbędne do działania (a nie do
> kompilacji!) zależności wyłażą dopiero w trakcie eksploatowania. RFC!
>
> Stawiam tezę: PLD jest niedopracowane.

Zrobię interfejs www (backend w postaci skryptów ftpowych już jest, tylko go
szlifuję), gdzie deweloperzy będą odfajkowywali pakiety, które mają trafić do
głównego drzewka (interfejs ich opluje, jeśli paczki nie będą spełniały
zależności).

Dodanie do tego interfejsu dla testerów, gdzie będzie można odfajkowywać
paczki jako 'zepsute, nie przenosić', bądź w ogóle wymagać określonej ilości
pozytywnych ocen danego pakietu, żeby go móc przenieść, nie będzie specjalnie
problematyczne.

A mam zamiar poprawić jakość w th, bo prawdą jest, że pld tak ogólnie ssie.