OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 12 Paź 2004, 20:40:28 CEST

On Tue, 12 Oct 2004 20:18:48 +0200
Cezar Cichocki <cezar w cs.net.pl> wrote:

> VTAM!
>
> On Tue, Oct 12, 2004 at 08:10:35PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> [...]
>
> Rozmawialiśmy dziś o tym z Qbooshem. To jest generalna bolączka PLD.
> Płodzenie pakietów "na sztuki", bez weryfikacji czy kompilat działa
> sensownie. Takie rzeczy wychodzą na przykład przy aktualnych wersjach
> Evolution. Zresztą jest więcej niedoróbek - na przykład brakujące requ
> dla niektórych pakietów. Uruchamiać to się uruchamiają, ale z
> funkcjonalnością cieniutko - bo niezbędne do działania (a nie do
> [...]

diabelnie mocne zarzuty oparte na świetnych przykładach ze wskazaniem na
nieweryfikantów płodzących na sztuki oraz trafione uwagi o
niefunkcjonalności cienkiej spowodowanej pewnie niemożnością
uruchomienia xmmsa przez niefrasobliwego nieczytacza %post rpemowych
komunikatów o niewybaczalności ignorancji.

nikt nie jest idealny.
--
Fryderyk Dziarmagowski