OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Wto, 12 Paź 2004, 21:05:00 CEST

VTAM!

On Tue, Oct 12, 2004 at 08:46:31PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
[...]
> Zrobię interfejs www (backend w postaci skryptów ftpowych już jest, tylko go
> szlifuję), gdzie deweloperzy będą odfajkowywali pakiety, które mają trafić do
> głównego drzewka (interfejs ich opluje, jeśli paczki nie będą spełniały
> zależności).

A przez CVS nie potrafią? To nie jest kewstia narzędzia...

> Dodanie do tego interfejsu dla testerów, gdzie będzie można odfajkowywać
> paczki jako 'zepsute, nie przenosić', bądź w ogóle wymagać określonej ilości
> pozytywnych ocen danego pakietu, żeby go móc przenieść, nie będzie specjalnie
> problematyczne.

Bomba. Tylko skąd weźmiesz betatesterów i jak sobie wyobrażasz ich
weryfikację? Łatwo sobie wyobrazić atak DoS polegający na zanegowaniu
pakietów łatajkących dziury bezpieczeństwa. W życiu nie wejdą do
mainstreamu. Pamietaj o zasadzie "ograniczonego zaufania"!

> A mam zamiar poprawić jakość w th, bo prawdą jest, że pld tak ogólnie ssie.

Słusznie - jakość jest ważna.