OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 12 Paź 2004, 21:09:44 CEST

On wtorek 12 październik 2004 21:05, Cezar Cichocki wrote:

> A przez CVS nie potrafią? To nie jest kewstia narzędzia...

Jest. To jest kwestia tego, że w pld wszystko jest sod#1 oprócz zarządzania
ftpem przy którym wąskim gardłem jest release manager. Plan jest taki, żeby
deweloperów zmusić do zarządzania ftpem (dając im odpowiednie narzędzia).
Żaden problem dodać do tego jeszcze userów, żeby też mogli dodać swoje trzy
grosze. Jestem pewien, że wystarczy całość odpowiednio zorganizować i
znajdzie się spora grupa testerów, którzy chętnie zassą testowy pakiety, byle
by mieć najświeższy. Takie rzeczy są zawsze do zrobienia :)

Się pokombinuje.