OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 12 Paź 2004, 21:31:50 CEST

On Tue, 12 Oct 2004 21:30:45 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:

> Żeby dla odmiany tam zostały olane ;>

Jeśli chodzi o scribus.spec to dopóki mam dostęp do netu żaden bugreport
nie będzie olany. A co do reszty - jak mam czas i umiejętności to też
czasem grzebię poprawiając jakieś walnięte paczki (tylko ostatnimi czasy
wolny czas dąży do minus nieskończoności:/ )

P.S. Takie moje małe wtrącenie, żeby nie było, że wszystko jest
olewane...

--
DeeJay1