OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Wto, 12 Paź 2004, 22:01:58 CEST

VTAM!

On Tue, Oct 12, 2004 at 07:31:50PM +0000, Łukasz Jernaś wrote:
[...]
> Jeśli chodzi o scribus.spec to dopóki mam dostęp do netu żaden bugreport
> nie będzie olany. A co do reszty - jak mam czas i umiejętności to też

Ale przyjmiesz raport o problemach z kompilacją, czy też również o
błędnym generowaniu PDF X/3? Bo to się skompilowało OK, tyle tylko, że
generowało niezdatne do użycia (z punktu widzenia firm DTP i drukarni)
pliki wynikowe.

[...]
> P.S. Takie moje małe wtrącenie, żeby nie było, że wszystko jest
> olewane...

Hej, nie postawiłem tezy że PLD jest do bani. Wręcz przeciwnie:
kombinuję co zrobić, żeby było lepsze. W przeciwnym razie założył bym
sobie na maszynach "pierwszą polską dystrybucję systemu Linux" (znaną w
Niemczech i Austri jako "pierwszą niemiecką dystrybucję Linux") ;-)))

--
Cezar Cichocki
CYBER Service