OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Wto, 12 Paź 2004, 21:49:11 CEST

Hi,
Cezar Cichocki (Tuesday 12 of October 2004 21:24):
> Widzę ile problemów naszemu Działowi Eksploatacji Systemów sprawia
> "uczłowieczanie" PLD (uczłowieczanie -> dostosowywanie do wymogów ludków
> nietechnicznych, typu handlowcy albo sekretariat). PLD JEST
> NIEDOPRACOWANE! JAKOŚĆ POSZŁA W ILOŚĆ! Zapytajcie RMFa albo Sergiusza
> jeśli nie wierzycie.
Ale podaj przyklad konkretny i wtedy bedzie mozna bic okreslona grupe
developerow (np. gnomowcow). Co do niedopracowania, coz KDE w ac jest sprawne
poza wywalajacym sie kmailem (ktory reportowal arekm) i Openoffice (co moglo
byc spowodowane fastmallokiem usunietym w 3.3.0-9 a u RMF ktory narzekal
tygodniami bylo spowodowane bledem RM Ac, ktory nie przebudowal stylu po
upgradzie kdelibs), wreszcie niektore rzecyz moga dotyczyc bledow w samym
pakiecie a nie w dystrybucji (vide to co pisales z OO, nie dzialalo w 1.1.2 a
dziala w 1.1.3).

Z KDE mozna sie przyczepic do kde-ac-list, ktorego faktycznie nie mam czasu
zbudowac a co dopiero przetestowac, 156 pakietow. Nie chce ich przenosic na
unsermake, bo nowe unsermake nie jest jeszcze stabilne na tyle by wejsc do
ac, a dziala inaczej niz stare unsermake. Z TODO w kde od biedy mozna dodac
przejscie na kde 3.3.1 (kde-i18n buduje mi sie na biustonoszu u avernego)
oraz przejrzenie kroupware/kolab.

Wreszcie dochodzi do tego fakt, ze mi stabilne KDE jest do niczego nie
potrzebne bo bardziej mnie interesuje KDE w fazie rozwojowej.

No i qt4 jest w cvs nie ruszone, ale nie umialem poprawic tp1, a tp2 nie
patrzylem, poczekam do pierwszej bety bo bedzie na gpl i bedzie mozna
aplikacje z nia linkowac. Wowczas wywale u siebie qt3 i bede uzywal
qt3-compat z qt4.

> W temacie ziół to jako prosty inżynier starej daty wyznaję się jedynie
> na wyciągu z chmielu zapakowanym w butelki 0.5l z napisem
Ja nie pale ziola, piwo lubie, ale ziolo jest bardziej marketingowo korzystne.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org